Har du læst vores seneste nyhedsbrev?

I årets andet nyhedsbrev er vi stolte over at kunne præsentere, at vores nordiske koncern for fjerde år i træk har præsteret et rekordresultat!

Hvordan sørger man for at holde fingeren på pulsen og følge med morgendagens efterspørgsel?

Vi har formået at holde vores kunders forsyningskæder i gang og deraf vores løfte om at være en stabil logistikpartner – på trods af, at 2021 også stod i coronapandemiens skygge. Læs om årsresultatet for DACHSER Nordic her.

Det er almindelig kendt, at logistikbranchen har været særdeles udfordret og udsat for store forandringer, der har skabt øget og skæv efterspørgsel på transport med store forsinkelser og stressede forsyningskæder som resultat. Så hvordan sørger man for at holde fingeren på pulsen og følge med morgendagens efterspørgsel? Svaret finder du i artiklen om Christian Hygum fra vores filial i Kolding – han er nemlig nyuddannet DACHSER Expert Network Operations (DENO), og sammen med 82 andre eksperter sørger han hver dag for at optimere og effektivisere DACHSERs processer inden for vejtransport, så de følger med morgendagens udvikling.


Du finder også nyheden om, at DACHSER udvider sit serviceudbud mellem Kina og Norden. Som et led i DACHSER Denmarks strategi om at forene synergierne mellem forretningsenhederne European Logistics og Air & Sea Logistics kan vi fra maj 2022 tilbyde en ugentlig LCL-service fra Ningbo og Shanghai direkte til København.

Endvidere byder vi også på en artikel om, hvorfor LPWAN-teknologier og telematik er fremtiden. Sammen med en leverandør af sporingsløsninger arbejder DACHSER nemlig for at få udviklet innovative og intelligente sporingsenheder til vores veksellad og trailere.

Tilmeld dig her

Får du ikke vores nyhedsbrev? Tilmeld dig her.

Kontakt Alexandra Hartung Communications Manager Nordic