Tiltag for at tackle den aktuelle COVID-19-situation

Flere lande i Europa har indført restriktioner for befolkningens færden i det offentlig rum, og nogle lande har lukket deres grænser for al unødvendig trafik (indtil videre ikke for godstransport). Dette – sammen med øvrige lokale tiltag for at begrænse spredningen af COVID-19 – gør, at vi står over for restriktioner i forhold til levering af varer i visse regioner og til visse grupper af modtagere (f.eks. inden for detailhandel). Vi er derfor afhængige af støtte fra vores kunder.

Vi må bede dig om udelukkende at booke afhentning, hvis du kan bekræfte, at modtageren kan tage imod dem. Hvis lokale restriktioner gør, at vi ikke kan levere sendingerne til modtageren, returnerer vi så hurtigt som muligt godset til dig mod et gebyr. Yderligere sendinger til pågældende områder eller modtagere vil derefter ikke længere blive accepteret. Dette gør vi for at undgå at køre forgæves og for at minimere risikoen for skader.

Vi tilbyder også en mulighed for midlertidig opbevaring af gods med vores kontraktlogistikløsning, hvis behovet skulle opstå. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for at reservere lagerkapacitet.

Vi beklager ulejligheden, og hvis du har spørgsmål vedrørende dine sendinger, er du altid velkommen til at kontakte din lokale kontaktperson hos DACHSER, så vi i fællesskab kan finde en god løsning til dig.

Her på vores hjemmeside kan du finde alle nyheder fra os om den aktuelle situation.

DACHSER på verdensplan
Kontakt os